Tuesday, December 08, 2009

Adventskalender...

Her kommer det som jeg ikke har blogget... travelt om dagen vet du... *flaut*

8 des... Juleskum med sjokolade og jordbærsmak! Og en søt stringtruse! :)


Dag 2, stringtruse og flag. De er fra 1945 og alt ligger ennå i pakken... Litt bortkjeemt er jeg ikke? 


7, Kattenett og risengrynsgrøt... som jeg hadde til middag i dag! :)


Sånn ser kalenderen min ut...hvorfor jeg ikke har hengt på? fordi den kneler når jeg prøver!! min kjære mor har virkelig gått alt totalt ut og kjøpt store og tunge gaver i år! hehe men er god til å ha på veggen som pynt!


Derfor står den på gulvet i stedet! men det blir jo julestemning da! hihi 


5 desember sorte sokker og ansiktsklutevask... 


6 desember... Lipgloss og runt belte! :) i lær så det luktet! hehe 


Her er det nummer 4 tror jeg.... sove godt hehe 



Nummer 3, string, krokanrull og det nye! :) 


No comments: