Wednesday, November 22, 2006

Skittentøyskurver er noe for seg selv!

De finnes i alle farger, fasonger og ikke minst størelser. Noen med lokk, andre uten, noen i plastikk andre i tre, noen som kan foldes noen som kan stables på hverandre. Kort saft det er bare fantasien som stopper deg i hva som er en skuttentøus kurv. Min favoritt er en venninne som brukte vaskeriet her nede. Hennes var en sort søpplesekk.Når den var full gikk hun ned i gaten med sekken på ryggen og vaskepulveret under armen og så ut som den beste julenissen! Skittentøyskurver er en rase for seg selv! Men en ting dere kanskje ikke har lagt merke til er at de er de beste tryllekunsterene på denne jord! Den går fra og være tom til så full at hele kurven renner over av tøy på det som virker som under 10 sekunder. Jeg skjønner ikke dette jeg. Ser på den i ene sekundet og i neste er det så fullt at vaskemaskinen ikke er arbeidsledig de neste timene! Merkelig! Skjønner ikke hvordan det skjer jeg altså! Og når fern var her så var det ennå bedre. Da gikk det på under 5 sekunder. Når siste vaskemaskinen for dagen var vasket og kurven var helt tom, ikke engang en sokk lå igjen på bunnen, ja da var den full igjen!! Hva kan jeg gjøre for og holde den tom!? Kanskje jeg burde ringe Petter Smart og be han om og finne opp en bunnløs automatisk skittentøyskurv som sorterer,vasker og ordner tøyet og ikke minst, sørger for at den kurven er tom til en hver tid?? petter smart kaller... Eller var det skittentøyskurven som ropte? Petter Smart, jeg er desperat!

No comments: